SERWIS GWARANCYJNY DOOR-TO-DOOR
Naszym celem jest zadowolenie klienta!
Zasady serwisu D2D
Nadrzędnym celem firmy jest zawsze zadowolenie naszych klientów.
Dlatego staramy się wychodzić Ci naprzeciw w każdej sytuacji. Jeżeli kiedykolwiek, zdarzyłoby się, że zakupiony u nas sprzęt, będący na gwarancji, przestanie funkcjonować tak jak należy skontaktuj się z nami pod adresem mailowym sklep@elthron.pl, a my wyślemy do Ciebie kuriera, który odbierze prosto z Twojego domu przesyłkę z wadliwym sprzętem, przetransportuje ją do serwisu, a następnie ponownie dostarczy Ci działający produkt prosto do domu.
Jedyne o co Cię poprosimy, to przygotowanie roweru do transportu. Serwis gwarancyjny door 2 door, to darmowa, szybka i komfortowa dla klienta opcja. Chcemy, abyś nawet w nieprzewidzianej i mało przyjemnej sytuacji poczuł się doceniony. Rozpatrzenie sprawy nie potrwa dłużej niż 14 dni. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, abyś jak najszybciej odzyskał swój rower i mógł cieszyć się jego użytkowaniem.